Повернення та обмін

Обмін та повернення товару в інтернет-магазині МАРКЕТ ЛРМ

На товари, придбані на сайті "МАРКЕТ ЛРМ", поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів". Щоб запобігти непорозуміння, просимо Вас звернути увагу на наведений нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.


Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:


Товар неналежної якості: несправний, має суттєві недоліки, що виключають його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);

Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у вжитку, збережено цілісність упаковки (пломби тощо) та розрахунковий документ.

У магазині представлені різні групи товарів, які згідно із законодавством підпадають під обмін та повернення чи навпаки не підлягають обміну чи поверненню у зв'язок із такою групою.


Обмін товару у зв'язку з його не кондицією, псування відбувається безкоштовно за рахунок відправника за наявності "Акту" про такий випадок від пошти, який одержувач просить скласти співробітника поштової служби у момент виявлення такого випадку.


Повернення товару (у зв'язку з особистими причинами покупця після "оформлення" – це і є фактично момент підтвердження та надання згоди, вияв бажання на придбання товару або під час телефонної розмови з менеджером та підтвердження, оформлення замовлення) – відбувається за рахунок покупця.


Адреса для повернення та обміну товару:

2. Адреса для повернення товару

- Надішліть нам товар Новою Поштою м.Обухів, Нова Пошта. Поштове відділення №5 (до 30 кг)

- Вкажіть оцінну вартість відповідно до ціни товару

- Послуги «Зворотна доставка» та «Післяоплата» необхідно скасувати.


3. Повернення коштів за товар


- на картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки)

- Кошти повертаються на вказану Вами картку протягом 2-7 днів після отримання та огляду нами Вашого повернення.


Товари належної якості

До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були у вжитку, а також збережено їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання та не перебував в експлуатації, за умови:

збереження його товарного вигляду та споживчих властивостей;

відсутність слідів використання та забруднень;

збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок;

збереження заводського маркування;

цілісності, неушкодженості, безпеки всіх елементів індивідуальної (заводської) упаковки;

Хто платить за пересилання товару належної та неналежної якості?


У разі повернення або обміну товару належної якості ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

У разі повернення або обміну товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!

Повернення коштів

Після отримання та огляду товару, протягом 2-7 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити за якими здійснювалася оплата.


Будь-які питання щодо обміну та повернення товару можна врегулювати шляхом переговорів між покупцем та адміністрацією магазину. Для цього потрібно просто зв'язатися з менеджером будь-яким зручним для вас способом.


Усі відносини регулюються згідно із Законом України "Про захист прав споживачів".